Blijven er soms wel eens taken liggen omdat er gewoon té veel werk is? Lijk je soms een paar handen te kort te hebben? In deze blog vertellen we je over onze assetmanagementsoftware CHECK.connects en hoe deze jou en je bedrijf kan helpen én zelfs tijd kan besparen.
De stapel facturen, loonbrieven, aanvragen en andere documenten liggen klaar om te verwerken. Maar om veiligheidsredenen moet ook je materialen en materieel op vaste momenten gecontroleerd worden en een onderhoudsbeurt krijgen. Denk aan de kranen en vrachtwagens die op de werf worden gebruikt. Maar ook de kleinere zaken zoals boren, kruiwagens en de duizenden andere zaken waar je personeel gebruik van maakt.
De combinatie van al deze taken is niet alleen een ingewikkelde maar vooral ook tijdrovende klus. Hoe meer tijd je spendeert aan deze taken, hoe minder tijd er overblijft voor andere belangrijke dingen. Dat neemt niet weg dat het van levensbelang is dat deze keuringen en onderhoudsbeurten worden uitgevoerd.
Was het deze maand geen tijd om de banden van de vrachtwagens te laten vervangen? Wanneer moesten de bedrijfswagens ook weer op controle? Staan je werknemers vandaag op een werf in Antwerpen of was het Brussel? De printerinkt is leeg, maar wanneer hebben we deze nu weer in gebruik genomen?
Je stelt jezelf dagelijks zulke vragen, maar het antwoord is niet altijd even simpel te achterhalen. Het kan ook anders. Ruil de warboel in voor een overzichtelijk systeem dat je zelfs via smartphone altijd en overal kan raadplegen en beheren, CHECK.connects.
Zaken waar jij voordien uren aan spendeerde, nemen nu nog maar enkele ‘kliks’ in beslag. CHECK.connects is niet enkel een handig platform voor het bijhouden van alle gegevens omtrent je materialen en materieel. Ook het bijhouden van je planning, bijlagen, meldingen, historiek, asset info en de locatie van je assets kan via CHECK.connects.
Voeg al je documenten, agenda, … samen in één simpele applicatie waar je alle informatie overzichtelijk kan terugvinden. Stel zo automatische meldingen in wanneer het tijd is voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt of de controle van je materialen en materieel.
Dankzij het gebruik van passieve en actieve tags – zoals bijvoorbeeld QR-codes en barcodes -, kan het platform kan al deze informatie verzamelen. Breng een tag op maat aan op al de materialen en materieel, scan de tag met behulp van de mobiele applicatie en krijg meteen alle nodige informatie te zien. Je ontvangt meldingen, herinneringen en alarmen op basis van verzamelde data.
Bovenstaande informatie is wel mooi, maar wat wil dat dan concreet zeggen voor mij en mijn bedrijf?
Heb je interesse in onze CHECK.connects assetmanagement-oplossing voor jouw bedrijf? All-Connects werkt steeds op maat van de klant. Daarom overlopen we graag met jou al je noden en wensen in een gratis en vrijblijvende brainstormsessie. Je kan hier makkelijk met ons contact opnemen.
Vul jouw gegevens in en we contacteren je voor vrijblijvend advies op maat