Automatische tijdregistratie en aanwezigheidsregistratie in de bouw

Tijdregistratie op basis van track & trace

Hoeveel tijd zijn je werknemers aanwezig op een werf of projectlocatie? Hoelang zijn ze onderweg? Wie zit er wanneer aan het stuur van welke wagen? En wie rijdt mee als passagier? Wanneer je je voertuigen uitrust met track & trace – eventueel gekoppeld aan een badge- of sleutellezer – zie je dat allemaal in real time in een app op je pc, tablet of smartphone. Dankzij de koppeling met je boekhoudpakket en de software van je sociaal secretariaat kloppen je facturen, lonen en vergoedingen zo altijd als een bus, tot in de kleinste details.

Tot op de seconde nauwkeurig

Dankzij de gps-tracker in je wagens volg je in real time waar je medewerkers zijn. Zo weet je exact om hoe laat ze op de werf of bestemming aankomen en om hoe laat ze er terug vertrekken. Van iedere medewerker zie je hoeveel uren hij of zij heeft gewerkt en onderweg is geweest. Daarmee bespaar je een hele hoop tijd en kosten, want de tracker en de app vervangen je manuele administratie volledig: met enkele klikken is alles berekend, verwerkt en gefactureerd of uitbetaald. En ook je medewerkers hoeven niets meer in te vullen en bij te houden.

Bestuurdersidentificatie: extra gedetailleerde tijdregistratie

En dankzij een badge- of sleutellezer identificeer je automatisch wie er achter het stuur van je wagens zit. Zo weet je tot op de seconde nauwkeurig wanneer je medewerkers met een wagen vertrokken zijn en wanneer ze op de werf of hun bestemming zijn aangekomen. En zo weet je ook wie als passagier meereed. Handig om de woon- en werkkilometers en je mobiliteitsvergoedingen te berekenen.

Wat zeggen onze klanten over onze tijdregistratie?

Wat je met tijdregistratie van All-Connects wint? Niemand kan dat beter zeggen dan onze klanten. Bijvoorbeeld de zaakvoerder van een bedrijf dat regelmatig op grote werven actief is: “Tijdregistratie betaalt zichzelf gewoon terug door de kosten die we uitsparen. Vroeger waren er werknemers die in de file gingen staan of snel over huis reden. Dat gebeurt nu niet meer, want ze weten dat we meekijken. Ook discussies over gepresteerde uren zijn gedaan. Soms zegt een klant dat we te veel uren hebben aangerekend. Dankzij die automatische tijdregistratie heb ik het bewijs dat die uren effectief gepresteerd zijn, omdat we zien hoe lang een voertuig ter plaatse was.”

Lees verder over tijdregistratie in de bouw

Checkin@Work: aanwezigheidsregistratie in de bouw

Ook voor de verplichte aanwezigheidsregistratie in de bouw op werven van meer dan 500.000 euro is automatische tijdregistratie een oplossing. Met het manueel inchecken van al je werknemers op verschillende werven verlies je elke dag veel tijd. Dankzij onze Checkin@Work-app gebeurt die check-in automatisch zodra je werknemers zich op de prikklok van de werf identificeren met hun badge, identiteitskaart, Limosa-formulier of Dallas-sleutel. Onze app stuurt de aanwezigheden automatisch door naar het online checkinatwork-systeem van de overheid.

Krijg vrijblijvend advies

Op zoek naar een systeem voor automatische tijdregistratie of aanwezigheidsregistratie in de bouw? Bel ons: 03 289 55 35, of neem hieronder online contact met ons op. We leggen je uit hoe online tijdregistratie en/of Checkin@Work werkt en werken vrijblijvend een voorstel uit dat 100% op je noden is afgestemd.

Deel deze blog:

Stel ons je vraag

Ben je na het lezen van deze blog nieuwsgierig geworden naar welke tracking en digitale oplossingen All-Connects aanbiedt? Stel ons je vraag en we beantwoorden je zo snel mogelijk.

eBook
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.