Overheden en vzws: behoud de controle over je dienstwagens en mobiele teams

Een track & tracesysteem laat het bestuur toe controles uit te voeren en analyses te maken

Aan de hand van de verkregen data verstuurd door het trackingtoestel in de dienstvoertuigen kan de verantwoordelijke enerzijds een overzicht behouden waar alle buitendienstvoertuigen, materieel en medewerkers zich bevinden, en anderzijds de arbeidsorganisatie efficiënter maken door de rijtijden en -afstanden waar mogelijk in te korten. De binnendienst kan de voertuigen in realtime monitoren, en zo direct de dichtstbijzijnde ploeg lokaliseren om een nieuwe opdracht toe te vertrouwen. Op die manier wordt een bijdrage geleverd aan de optimatilsatie van het wagenpark en wordt de lokale CO2-afdruk in kaart gebracht.

Meer veiligheid via geofencealarmen en bestuurdersidentificatie

Daarnaast draagt de track & tracetechnologie bij tot de beveiliging van de dienstwagens en gemeentelijk materieel. De veiligheid van de chauffeurs wordt verhoogd, omdat ze dankzij objectieve rijgedraganalyses aangesproken kunnen worden op hun rijgedrag. Handige dashboards bieden objectieve vergelijkende data bij betwistingen en zorgt het voor administratieve vereenvoudiging. Dankzij een geautomatiseerd onderhoudsbeheer met checklists voor regelmatige voertuiginspecties wordt eveneens het preventief onderhoud van de wagens opgevolgd.

Meer weten?

Beelden zeggen meer dan woorden, toch? Daarom is het zeker interessant om een korte demo aan te vragen. Op basis van je voorkeuren neemt onze productspecialist je mee doorheen de beheersapplicatie en kan je direct vragen stellen. Boek je gratis demo via de knop hieronder.

Vraag een demo aan

Track, beveilig en monitor je dienstwagens

  • Track je dienstwagens in realtime
  • Bekijk in detail alle relevante data per voertuig: snelheid, brandstof, gereden ritten, ...
  • Stel voertuigalarmen in voor preventief onderhoud en autokeuring
  • Gebruik checklists voor voertuiginspecitie
  • Beveilig je dienstvoertuigen met bewegingssensors en startonderbrekers
  • Upload brandstoffacturen

Stuur je terreinmedewerkers vanop afstand aan

  • Behoud het overzicht over waar je teams aan het werk zijn
  • Gebruik rijgedraganalyse om ervoor te zorgen dat je medewerkers zorgvuldig en veilig rijden
  • Weet dankzij bestuurdersidentificatie wie wanneer met welke poolwagen heeft gereden in geval van boetes of klacht

Automatiseer het onderhoud van je materieel en machines

  • Gebruik de reservatietool om het uitlenen van materieel en machines te registreren
  • Weet altijd waar je bedrijfsmiddelen zich bevinden, en in welke operationele staat ze zich bevinden
  • Controleer in geval van schade of technisch probleem wie wanneer dit materiaal het laatst gebruikt heeft
  • Activeer automatische alarmen voor preventief onderhoud en inspecties
  • Raadpleeg per asset een digitale fiche met nuttige gebruikersinfo,

Beheer je magazijnen en infrastructuur op verschillende locaties

  • Digitaliseer de schoonmaakplanning van je magazijnen
  • Gebruik SMART QR om snel meldingen door te geven voor het aanvullen van voorraad, of het melden van schade, vuilnis of gevaarlijke situaties door te geven
  • Zet geofence zones rondom je magazijnen ter beveiliging of om een alert te sturen als er een vrachtwagen in aantocht is.
No items found.

Bekijk hier enkele praktijkvoorbeelden in de publieke sector

Track & trace met bestuurdersidentificatie zorgt voor correcte info. Altijd.
GEBRUIKTE FUNCTIES:
Hechtel-Eksel zet in op efficiëntie met track & trace
GEBRUIKTE FUNCTIES:
Wagenpark Waalse overheidsdienst 'SPW' uitgerust met track & trace
GEBRUIKTE FUNCTIES:

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

“Elke projectleider doet zelf de aankoop voor de werf. En als een projectleider navraag doet voor andere werven geven we de naam All-Connects altijd door.”

Griet Emonts-gast, projectleider Monument Vandekerckhove

“Je voelt dat die als verkoper die technische achtergrond beheerst. Jaimie goochelt daarmee, vindt dat tof en snapt alles. Hij beheerst het én het komt in orde. En dat kunnen we ook van zijn service achteraf zeggen.”

Diederik Willems, cel Facility Natuurpunt

“Met All-Connects hebben we een heel goed contact. Ze luisteren goed naar onze noden en gaan perfect om met confidentiële informatie. Voor mij is dé grote troef dat ze echt wel meedenken. Het meedenken en de snelheid van reageren, dat vind ik top en dat is voor ons belangrijk.”

Koen Peeters, Director Operations Conway

"Het systeem biedt alle mogelijkheden aan die voor ons belangrijk leken. We zijn er ons van bewust dat er nog heel wat extra mogelijkheden zijn binnen het systeem, maar nu gebruiken we dat wat we echt als nuttig ervaren. Toekomst gericht weten we wat nog zou kunnen, dus op dat vlak zijn we ook gewapend voor de toekomst."

Frédéric Langeraert, Verantwoordelijke Aankoop MDO Techniek

“We zijn al járen klant bij All-Connects maar destijds hebben we er wel een paar bekeken. All-Connects leek me een bedrijf dat wel wist waarover ze spraken. Ze hebben de software laten zien, dat was een rechttoe rechtaan software die altijd werkt en up-to-date is.”

Sven Stuyven, Managing Director DIBO Cleaning Systems

Wij hebben bij All-Connects TT2 alarmen laten inbouwen in verschillende nieuwe wagens en zouden hen dan ook aan iedereen aanbevelen. Het is een fijn bedrijf met een super service team, niets is teveel en je krijgt altijd zeer snel antwoord. Iedereen is erg behulpzaam en er wordt met de klant meegedacht. Ik kan wel zeggen dat de klant hier nog koning is!

Karin Terwan, eigenaar Choices

"We zijn heel tevreden met de manier waarop de samenwerking verloopt. Telkens wanneer we support nodig hebben krijgen we heel snel een antwoord en ook het bijbestellen van tags verloopt vlot. Naar onze mening verloopt de samenwerking heel erg goed!"

Ton van der Hagen, ICT Hardware & Infrastructure Manager Iemants

"We gebruiken ondertussen al 10 jaar met de track & traceapplicatie van All-Connects. Het is perfect wat we moeten hebben. Een login en 5 minuutjes uitleg. Meer heeft een nieuwe medewerker niet nodig om ermee aan de slag te gaan"

Bart Van Limbergen, zaakvoerder BVL

"We hebben nu eindelijk een goed monitorsysteem met geofencing om veilig verkeer op onze kaaien te verzekeren en ongevallen veroorzaakt door te snel of onvelig rijden te minimaliseren."

Johan Lockefeer, Terminal Manager ICO

"Alles werkt terug zoals het moet. Bedankt voor de snelle service. Dat gaat bij jullie steeds vlot, en dat is zeker niet overal zo. Dus zeer positief. Merci."

Kristel Beck, Van Moer Marc.com