Heb je een wagenpark Bespaar kosten en tijd met een vlot vlootbeheer!

Je hoeft geen tientallen voertuigen in je vloot te hebben of een hoge investering te doen om je wagenpark efficiënt te beheren. Het loont reeds om voor enkele voertuigen die dagelijks onderweg zijn een track & tracesysteem te gebruiken. Een trackingtoestel geïnstalleerd in een bedrijfswagen, in combinatie met een online beheersapplicatie, maakt de registratie van ritten van je voertuigen eenvoudig.

Ben je een zelfstandige met een aantal bestelwagens op de baan, een KMO met vertegenwoordigers die jaarlijks duizenden kilometers rijden van klant naar klant? Gebruik dan de onze digitale technologie voor de kilometerregistratie, routeplanning en een geautomatiseerd onderhoudsbeheer. Door het in realtime volgen van je voertuigen, krijg je meer zicht op de buitendienst en elimineer je onnodige discussies met klanten over gefactureerde uren. Geef je team checklists voor een regelmatige voertuiginspectie zodat je weet hoe je wagenpark er aan toe is.

Rijden meerdere bestuurders met hetzelfde voertuig en wil je weten wie onzorgvuldig of gevaarlijk rijdt? Laat je medewerkers badgen in het voertuig, en gebruik de verzamelde rijgedragdata om hen tot een zuiniger rijstijl te motiveren. Een privéknop zorgt ervoor dat hun privacy buiten de werkuren gewaarborgd is. Het resultaat: een optimaal functionerend wagenpark, een efficiënte dagplanning, een transparante urenfacturatie  en veel minder brandstof- en onderhoudskosten.

Meer weten?

Beelden zeggen meer dan woorden, toch? Daarom is het zeker interessant om een korte demo aan te vragen. Op basis van je voorkeuren neemt onze productspecialist je mee doorheen de beheersapplicatie en kan je direct vragen stellen. Boek je gratis demo via de knop hieronder.

Vraag een demo aan

Track & beheer je bedrijfswagens en bestelwagens

  • Track je fleet in real time
  • Bekijk in detail alle relevante data per voertuig: snelheid, brandstof, gereden ritten, batterijvermogen, accuspanning, ...
  • Optimaliseer de routeplanning zodat je chauffeur altijd tijdig bij de klant is
  • Deel een tijdelijke tracking link met je klanten
  • Stel voertuigalarmen in voor onderhoud, rijstijl, ...
  • Beveilig je laadruimtes met bewegingssensors
  • Optimaliseer je onderhoudsplanning met checklists voor
  • voertuiginspectie en automatische serviceherinneringen
  • Stel geofencezones met automatische alerts

Monitor en begeleid je buitendienstmedewerkers

  • Chat met de chauffeur en geef zo snel instructies door
  • Gebruik rijgedraganalyse voor meer veiligheid, en om onderhoudskosten en brandstofverbruik te verminderen
  • Laat je werknemers in hun voertuig badgen. De automatische tijdregistratie zorgt voor een correcte nacalculatie en beveiligde upload van sensitieve personeelsdata naar je sociaal secretariaat

Blijf geconnecteerd met je materieel en machines

  • Weet ten allen tijde waar je (gehuurd) materieel zich bevindt
  • Stel automatische checklists op voor de controle van staat van je materieel en machines
  • Raadpleeg per asset een digitale ID-fiche, met nuttige informatie en
  • belangrijke documenten zoals keuringsverslagen, handleidingen digitaal

Beheer je magazijnen en infrastructuur op verschillende locaties

  • Digitaliseer de schoonmaakplanning van je magazijnen
  • Gebruik SMART QR om snel meldingen door te geven voor het aanvullen van voorraad, of het melden van schade, vuilnis of gevaarlijke situaties door te geven
  • Zet geofence zones rondom je magazijnen ter beveiliging of om een alert te sturen als er een vrachtwagen in aantocht is.
No items found.

Bekijk hier enkele praktijkvoorbeelden van andere bedrijven met een wagenpark

Roekeloos rijden en overuren zijn verleden tijd met tijdregistratie en rijgedraganalyse
GEBRUIKTE FUNCTIES:
Organiseer en beheer je kantoor met IoT sensors
GEBRUIKTE FUNCTIES:

Wil je meer weten over de track & tracetoepassingen om jouw wagenpark efficiënt te beheren?

Weet je niet direct waar te beginnen, of wil je meer weten over welke praktische toepassingen voor het monitoren en beheren van voertuigen, medewerkers of andere bedrijfsassets we hebben voor jouw bedrijf? Vul je gegevens hieronder in en een All-Connects medewerker beantwoordt je vragen zo snel mogelijk.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

“Elke projectleider doet zelf de aankoop voor de werf. En als een projectleider navraag doet voor andere werven geven we de naam All-Connects altijd door.”

Griet Emonts-gast, projectleider Monument Vandekerckhove

“Je voelt dat die als verkoper die technische achtergrond beheerst. Jaimie goochelt daarmee, vindt dat tof en snapt alles. Hij beheerst het én het komt in orde. En dat kunnen we ook van zijn service achteraf zeggen.”

Diederik Willems, cel Facility Natuurpunt

“Met All-Connects hebben we een heel goed contact. Ze luisteren goed naar onze noden en gaan perfect om met confidentiële informatie. Voor mij is dé grote troef dat ze echt wel meedenken. Het meedenken en de snelheid van reageren, dat vind ik top en dat is voor ons belangrijk.”

Koen Peeters, Director Operations Conway

"Het systeem biedt alle mogelijkheden aan die voor ons belangrijk leken. We zijn er ons van bewust dat er nog heel wat extra mogelijkheden zijn binnen het systeem, maar nu gebruiken we dat wat we echt als nuttig ervaren. Toekomst gericht weten we wat nog zou kunnen, dus op dat vlak zijn we ook gewapend voor de toekomst."

Frédéric Langeraert, Verantwoordelijke Aankoop MDO Techniek

“We zijn al járen klant bij All-Connects maar destijds hebben we er wel een paar bekeken. All-Connects leek me een bedrijf dat wel wist waarover ze spraken. Ze hebben de software laten zien, dat was een rechttoe rechtaan software die altijd werkt en up-to-date is.”

Sven Stuyven, Managing Director DIBO Cleaning Systems

Wij hebben bij All-Connects TT2 alarmen laten inbouwen in verschillende nieuwe wagens en zouden hen dan ook aan iedereen aanbevelen. Het is een fijn bedrijf met een super service team, niets is teveel en je krijgt altijd zeer snel antwoord. Iedereen is erg behulpzaam en er wordt met de klant meegedacht. Ik kan wel zeggen dat de klant hier nog koning is!

Karin Terwan, eigenaar Choices

"We zijn heel tevreden met de manier waarop de samenwerking verloopt. Telkens wanneer we support nodig hebben krijgen we heel snel een antwoord en ook het bijbestellen van tags verloopt vlot. Naar onze mening verloopt de samenwerking heel erg goed!"

Ton van der Hagen, ICT Hardware & Infrastructure Manager Iemants

"We gebruiken ondertussen al 10 jaar met de track & traceapplicatie van All-Connects. Het is perfect wat we moeten hebben. Een login en 5 minuutjes uitleg. Meer heeft een nieuwe medewerker niet nodig om ermee aan de slag te gaan"

Bart Van Limbergen, zaakvoerder BVL

"We hebben nu eindelijk een goed monitorsysteem met geofencing om veilig verkeer op onze kaaien te verzekeren en ongevallen veroorzaakt door te snel of onvelig rijden te minimaliseren."

Johan Lockefeer, Terminal Manager ICO

"Alles werkt terug zoals het moet. Bedankt voor de snelle service. Dat gaat bij jullie steeds vlot, en dat is zeker niet overal zo. Dus zeer positief. Merci."

Kristel Beck, Van Moer Marc.com