Vertragingen in levering kunnen zich ophopen en leiden tot geschillen met vervoerspartners, verzekeringsclaims of contractklachten. De interne logistieke kosten gaan omhoog en je bedrijf verliest hierdoor mogelijk klanten. Gebruik onze digitale technologie om de operationele beschikbaarheid van je vloot, je chauffeurs en materieel efficiënter te beheren.
Realtime tracking, cargobeveiliging en een live overzicht via handige dashboards en kaarten maken dat All-Connects de ideale oplossing heeft voor transportbedrijven en expediteurs.
Via track & trace en IoT (Internet of things) kunnen onze trackers je voertuigen in realtime volgen, de rij- en rusttijden van je chauffeurs monitoren door de digitale tachograaf vanop afstand uit te lezen, en je lading of andere assets lokaliseren en beveiligen. Planners of logistiek veranwoordelijken weten direct welk transport op welke plek een vertraging oploopt. Met live info en correcte trackingdata kunnen ze zo het risico op een late levering minimaliseren.
Beelden zeggen meer dan woorden, toch? Daarom is het zeker interessant om een korte demo aan te vragen. Op basis van je voorkeuren neemt onze productspecialist je mee doorheen de beheersapplicatie en kan je direct vragen stellen. Boek je gratis demo via de knop hieronder.
Vraag een demo aan
Weet je niet direct waar te beginnen, of wil je meer weten over welke praktische producten voor het monitoren en beheren van voertuigen, medewerkers of andere bedrijfsassets we hebben voor jouw bedrijf? Vul je gegevens hieronder in en een All-Connects medewerker beantwoordt je vragen zo snel mogelijk.